Šis tilts izgatavots no koka konstrukcijām un pārklāts ar asfaltu. Tam ir divas satiksmes joslas, un tas atrodas uz Eiropas nozīmes šosejas E16, kas savieno Oslo ar Bergenu. Jaunais tilts aizvieto šaurāku, 1946. gadā celtu betona tiltu, kas bija par cēloni satiksmes sastrēgumiem.
ZAZA TIMBER Engineering (iepriekš: Rodentia) loma šajā projektā bija rūpnīcas rasējumu izstrāde.
Atbilstoši izstrādātajam būvprojektam izstrādājam 3D modeli, lai izveidotu darba failus CNC iekārtai. Tāpat izstrādājām rasējumus tērauda detaļu montāžai, kas tika iestrādātas konstrukcijās jau rūpnīcā. Tādejādi tika samazināti montāžas darbi uz vietas objektā.
ZAZA TIMBER Production (iepriekš: IKTK) veica 40 m garā un 9.5 m platā tilta koka konstrukciju izgatavošanu un virsmas apstrādi. Nodrošinājām arī tērauda detaļu iestiprināšanu, kā arī augstspiediena impregnāciju ar jaunākās paaudzes kreozotu, transportu uz Norvēģiju un muitas dokumentāciju.
Tilta konstrukcijām ražojām visas nepieciešamās koka detaļas. Kopnēm izgatavojām blokos līmētus konstrukciju elementus - augšējās un apakšējās joslas un diagonāles. Būvpacēluma nodrošināšanai joslas izgatavojām liektas. Tilta klājam ražojām klājsijas, pilinātājus un citas konstrukcijas.
Konstrukcijas izgatavotas no priedes un egles koksnes ar stiprības klasēm GL30c, GL30h. Kopējais koka konstrukciju apjoms - 252 m3, izgatavoto detaļu skaits - 211, garākā detaļa - 27 m.
Iezāģējumi, urbumi, frēzējumi tika veikti rūpnīcā, izmantojot CNC iekārtu. Kur tas bija iespējams, koka konstrukcijās iestrādājām tilta gala montāžai nepieciešamās tērauda detaļas. Tādejādi tika samazināti montāžas darbi uz vietas objektā, un būvniecība bija ļoti ātra.
Tilts ir pakļauts krasi mainīgiem un skarbiem vides apstākļiem, tāpēc tā aizsardzībai no mitruma un ārējās iedarbības detaļas tika impregnētas jau pirms līmēšanas. Pēc salīmēšanas un metāla detaļu iestiprināšanas konstrukcijas tika apstrādātas autoklāvā ar jaunākās paaudzes kreozotu. Jaunā tilta paredzamais kalpošanas ilgums - 100 gadi.
Nodrošinājām konstrukciju transportu uz Norvēģiju 6 kravas mašīnās.
Ražošanas ilgums bija 4 mēneši.
Šajā projektā, pie tik liela detaļu garuma un šķērsgriezuma, izaicinājums bija nodrošināt augstas precizitātes pēcapstrādi (urbumus, zāģējumus) tērauda savienotājdetaļu stiprināšanai. Detaļu lielie izmēri prasīja atrast jaunus partnerus garāko detaļu augstspiediena impregnācijai.